Wednesday, October 29, 2008

Pandangan dan Idea Anda..

Sweetheartstories ingin meminta pandangan/idea/komen anda dalam usaha saya untuk meningkatkan mutu produk cupcakes saya..

Kepada mereka yang pernah membuat order cupcakes saya.. terima kasih daun keladi di atas sokongan anda.. komen anda amat bermakna untuk saya bagi meningkatkan mutu servis dan kesedapan produk sweetheartstories.

Sila emelkan komen anda kepada cupcakesmuffins.gmail.com

Kepada sesiapa yang ingin membuat order cupcakes untuk majlis harijadi, reunion, celebration etc.. boleh hubungi saya di talian 017.3316074

Tempahan untuk minggu ini masih dibuka..

2 comments:

Anonymous said...

HAI KAK MIMI..SAYA DAH NENGOK CC AKAK..TERNYATA HASIL KERJA TGN AKAK AMAT MEMUASKAN DIMATA SAYA WALAUPUN SAYA BELUM PERNAH ORDER CC NGAN AKAK LG..KALAU SAYA NK ORDER AKAK BOLEH ANTAR KER??SAYA DUK KAT KERAMAT..

Sweetheartstories said...

Sweethearts to Amelia

Hi Amelia, thanks for the comment..
Buat masa nie kami tak ada buat delivery. Customer boleh pickup order di pick up point di Station Petronas Mutiara Damansara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...