Monday, October 13, 2008

Mini Cuppies order by En. Zul

Order nie datangnya dari En. Zul from Prima Damansara. Ad-hoc order.. He ordered 100 pcs mini cuppies khas untuk open housenya malam nie. He pick up the cuppies last nite kat Petronas Station, Mutiara Damansara.
Kali nie, saya cuba uat cuppies bertemakan hari raya.. Saya cuba main warna pink/hijau//hitam/putih..




You all mesti confius gambo ape yg kat bwh nie kan..? Actually masa saya tgh tunggu cuppies tu masak, saya tgh pikir design ape laa yg saya nak uat untuk order kali nie.. So saya amik kertas, pen & duit syiling 5 sen.. lukis 100 benda yg bulat2 tu.. then design corak yg patut..

Hasil conteng2 kat atas, saya transfer atas cuppies nie...

Taraaa..!! Cuppies kali nie rasa mcm lain skit la.. maybe marjerin yg saya guna kot. Marjerin tu saya terpaksa guna sbb marjerin yg selalu saya guna out of stock. So saya tak nak guna marjerin tu lagi..

Pengajaran, simpan lah stock marjerin or bahan2 nak uat cuppies lebih skit di rumah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...