Monday, November 3, 2008

Pemberitahuan

Dear All..

Saya ingin memberitahu sesuatu..

Untuk pengetahuan semua, Sweetheartstories ~ cupcakes & muffins adalah satu perniagaan yang beroperasi dari rumah saja. Bukan kedai ye.. Anda perlu membuat order beberapa hari sebelum tarikh event/function anda.. Pick up untuk order anda hanya di Station Petronas, Mutiara Damansara. Buat masa ini saya tidak membuat perkhidmatan delivery. Masa saya amat terhad untuk membuat delivery kepada anda... maaf ye..

Beberapa hari nie saya telah menerima beberapa panggilan telefon.. mereka nak cari kedai saya.. Maaf.. sekalli lagi saya katakan.. ini adalah home base bisness saja..

**********************************************************************************
Minggu lepas saya ada menerima tempahan cupcakes untuk hantaran pertunangan. Tapi saya tidak dapat upload gambarnya disini kerana masalah memory card saya.. So, untuk Maisarah.. kalau ada pic cupcakes tu harap emel kepada saya ye.. So kita boleh berkongsi gambar di sini..
*********************************************************************************
Mulai hari ini saya bercadang tidak mahu menerima tempahan muffins lagi.. Sweetheartstories hanya khusus untuk cupcakes saja. Saya ada membuat senarai beberapa jenis muffins dan harga di sebelah kanan anda..

Antara muffins sweetheartstories seperti chocolate chip muffins, strawberry muffins, pineapple muffins, mix fruit muffins. Dan sweetheartstories akan meng'upgrade' cupcakes yg sedia ada. contohnya mixfruit cupcakes, chocolate chip cupcakes, strawberry cupcakes, pineapple cupcakes... Contoh: Jika anda ingin order 1 set (25 pcs for medium size) mixfruit cupcakes, anda perlu membuat penambahan RM5 saja untuk setiap set.

Jadi.. apa tunggu lagi.. sila buat tempahan sekarang.. hubungi saya 017-3316074 atau emel to cupcakesmuffins@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...