Monday, October 13, 2008

Limited Edition of Cupcake

Salamzz..
This coming Saturday, ada promosi Limited Edition of Cupcakes.
Ceritanya begini.. last week, saya ada masuk Living Cabin. Then jumpe satu kotak yg memang ala-ala cute.. memang saya bekenan.. "Y not saya guna kotak nie utk packing 2 cuppies with large size as a limited edition cupcakes.. So saya beli 2 boxs purple & brown kaler..
Sesape yg bekenan nak hadiahkan kat bofpren, girlpren, mak, ayah, tunang, suami, isteri, kawan etc just give me a call.. hanya ada 2 box saje ok.
Ciri ciri Limited Editon Cupcakes
:: Box from Living Cabin
:: 2 unit of Large Cuppies
:: Theme kaler green - pink only
:: Price RM7 only
:: Pickup date& place ~ 18/10/08 ~ 4pm ~ Station Petronas, Mutiara Damansara
:: Flavor ~ combination vanilla & choc




Dua org yg terawal call saya saja yg dapat ok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...