Wednesday, October 8, 2008

Sweetheart Stories Intro..

Alhamdulillah..
Hari ini terhasil juga blogs Sweetheart Stories.. Untuk pengetahuan semua Sweetheart Stories mengeluarkan produk yang halal seperti cupcakes, muffins, London Almond Cookies & Pineapple Tart.. Insyallah.. kalau diizinkan Sweetheart ingin juga menghasilkan beberapa cookies lagi, maybe raya tahun depan.. dan Sweetheart juga ingin mengeluarkan produk seperti baby doll cake, cheeze cake dan segala jenis cake lagilah..

Sebenarnye perniagaan Sweetheart Stories nie baru saja bermula.. harap anda semua memberi full support kepada saya.. timer kacih..

Saya pun tak sedar bila saya mula berminat dengan baking biz nie.. Maybe saya selalu view semua blogs/fp/webs yang bertemakan baking nie. So a big thanks to kakak2 yang lebih dulu memulakan perniagaan cupcakes & cakes nie.. tanpa mereka tiada lah saya idea utk menjalankan biz nie.. Atas kesungguhan yang tinggi, saya telah belajar uat dan design cupcakes dari kak Ida.. http://merpati66.fotopages.com/ tepuk tangan utk dia sbb menurunkan ilmu baking kepada saya..

Sekali lagi saya ingin mengumumkan bahawasanya saya amat serius untuk menjalankan biz nie dan anda diluar sana yang ingin mencuba cupcakes & muffins saya dialu2kan untuk membuat order.. how to order? Sila baca disebelah ----->

Dan lagi satu.. rajin2 lah jenguk blogs nie ye..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...