Sunday, February 14, 2010

Eryn & Shirlyn

Tempahan Eryn dari Kuala Lumpur.
Eryn menempah 1 set cupcake perkahwinan & 10 box Vday cuppies (untuk diberi kepada tetamu istimewa) melalui ejen saya. Saya membuat penghantaran ini ke Kuala Lumpur. Kebetulan saya ada hal yang perlu diselesaikan disana jadi saya mengambil kesempatan untuk membuat penghantaran.


Ini pula tempahan dari Shirlyn dari Kota Kinabalu. Meminta membuat penghantaran untuk temannya di Taman Seri Kelebang, Ipoh. Saya meminta maaf banyak2 kepada Shirlyn sbb dia minta saya MMS kan gambar cuppies ni sebelum saya buat penghantaran tapi saya kurang kepandaian untuk MMS. Nak emel pula, sibuk menyiapkan cuppies yang lain.


Sebarang tempahan dan pertanyaan emelkan kepada cupcakesmuffins@gmail.com atau sms/coll 012-4122503

Terima kasih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...