Friday, December 26, 2008

Yellow Green Cuppies in Single Packing

Suhaily is my regular customer from Flora Damansara. Sangat dekat saja dgn lokasi home based bisnes Sweetheartstories.

Tempahan kali ke tiga dari Suhaily. Mahukan 50 pcs cuppies berperisa chocolate in single packing. Katanya cuppies ini untuk majlis pertunangan adiknya. Cuppies bertemakan warna kuning & hijau.


Sebenarnya Suhaili mahukan design seperti yang pernah saya buatkan untuk Ila. Tetapi gumpaste bunga rose kuning tiada stok di kedai. Saya cuba untuk membuat sendiri bunga rose tersebut. Tetapi kelopaknya tidak menjadi. Sedih betul rasanya.. Akhirnya saya hanya menggunakan buttercream saja untuk menggantikan bunga rose.



Hal ini saya khabarkan pada Suhaily. Alhamdulilah Suhaily boleh menerimanya dan katanya..

".. tak pe janji mesti cantik" Emm.. lagi lah hati saya risau. Takut tak dapat menghasilkan yang terbaik untuk Suhaily.


Dan inilah hasilnya. Harap Suhaily berpuas hati.
Jika anda ingin membuat tempahan cupcakes untuk sebarang majlis, emelkan tempahan anda ke cupcakesmuffins@gmail.com atau hubungi saya terus di 017.3316074

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...