Saturday, January 3, 2009

End December

Entry untuk kali ini saya gabungkan beberapa tempahan cupcakes yang diterima pada minggu terakhir December 08..

As - Putrajaya
As menempah 100 pcs mini cuppies dan special request dari beliau.. bahagikan 100pcs cuppies kepada 3 pcs dalam 1 kotak. Katanya cuppies nie nak diberi kepada rakan2 di ofis sempena hari terakhir As bekerja di Putrajaya.. sbbnya As dapat tranfer kerja ke Kedah. itu yang seronok sangat rupanya..



Noor - Damanasara Damai
Noor menempah 50 pcs cuppies in single packing. Tema mahukan warna ungu.. Kebelakangan nie warna ungu menjadi pilihan ramai..




Malangnya 1 unit cuppies utk Noor terjatuh dan merosakkan design cuppies tu.. Oleh sebab itu ada special harga untuk Noor...

Diyana - KL
Diyana menempah 100 pcs mini cuppies utk rakan sekerja juga.. Sama seperti As, cuppies nak diberi kepada rakan-rakan di ofis sempena hari terakhir bekerja.. tema warna juga masih dalam mood ungu..



Beberapa hari kemudian, Diyana membuat tempahan sekali lagi. Kali ini untuk Faiz, teman istimewa kot. Pesah Diyana.. "design biar nampak romatik tau"


Tempahan cupcakes untuk sebarang majlis.. hubungi 017-3316074 atau emelkan detail mengenai tempahan anda ke cupcakesmuffins@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...