Friday, September 27, 2013

Choc Fountain & Dessert Buffet @ Aswan & Aiman 's Wedding

Holaa...

Siapa kata Sweetheartstories hanya menerima tempahan chocolate fountain dan dessert buffet di sekitar KL saja..? Sweetheartstories juga sudi menerima tempahan di luar Kuala Lumpur berdasarkan terms & condition yang ditetapkan. Kalau nak tahu apa T&C tu.. boleh email ke cupcakesmuffins@gmail.com atau whatsApp ke 012-5346131.

Buat masa ini, Sweetheartstories telah pergi ke Gua Musang di Kelantan, Kubu Gajah dan Changkat Jering di Perak, Melaka dan Seremban. Sweetheartstories juga pernah juga diajak ke Serawak untuk menyediakan pakej chocolate fountain untuk majlis perkahwinan, tapi buat masa ini kami hanya dapat memenuhi undangan di sekitar Semenanjung Malaysia saja. Insyallah satu hari nanti mungkin saya akan membuka cawangan di Serawak. Insyaallah dan uolls doa-doakan lah yer...

Ini adalah kali ketiga kami ke Gua Musang untuk menyediakan pakej chocolate fountain dan dessert buffet untuk majlis perkahwinan Aswan & Aiman. Sebelum ini kedua kakak Aswan juga menggunakan khidmat Sweetheartstories. Sesungguhnya kami berasa bangga dan sangat berterima kasih kerana diberi kepercayaan oleh mereka untuk menjadi salah satu vendor perkahwinan untuk ketiga-tiga majlis yang telah diadakan.







~xoxo~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...