Wednesday, December 8, 2010

Gingerbread Decoration Contest

5 December 2010 - Pertama kali masuk pertandingan!!
Gingerbread Decoration Contest.
Alhamdulilah. Walaupun bukan Grand Prize dapat Consolation Priza pun jadi lah. :)
Peserta lain semuanya hebat-hebat. Mereka bawa banyak barang decoration yang lain.
Siap ada bawa pokok christmas lagi. Tapi saya cuma bawa icing saja.
So, u'olls boleh imagine betapa simple nya decoration yang saya buat.

Kushuknya melukis :) Semuanya ada 18 peserta kalau tak silap.

Simple saja kan :) Sebabnya saya ingat cuma hias 'gingerbread' tu saja. Jadi saya tak bawa la barang hiasan lain. Kalau saya tahu perlu bawa barang hiasan lain, memang saya dah angkut segala benda masa pertandingan tu.

Dapat hadiah :)
Facial massager + Certificate + RM100


Inilah sijil yang diperoleh. Lepas ni memang bersemangat nak masuk contest lain pulak :)


Pertanyaan & tempahan, emelkan kepada cupcakesmuffins@gmail.com atau sweetheartstories@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...