Saturday, October 30, 2010

Hantaran & Birthday Cuppies This Week :)

Saya siapkan 2 tempahan Khamis lepas sebab kedua-duanya akan 'deliver' pada hari Jumaat. 1 set cuppies waktu pagi and another set waktu malam.

Set pertama
Temapahn dari Nisa, one of my goof rens. Dia dah tempah dari tiga minggu lepas untuk hantaran majlis tunang sepupunya. Theme is pink-apple green.



Selamat bertunang untuk Linda & Nazri. Dan thanks to Nisa for your order. Ini tempahan kedua dari Nisa. Dulu dia tempah untuk majlis kahwin adiknya...


Set Kedua
Tempahan dari Surianim for her beloved adik yang study kat UPM. Suria ni agak lucky sebab dia buat tempahan last minutes dan nasib baik saya terima tempahan beliau sebab kebetulan saya akan buat untuk tempahan Nisa juga, which means sekali gus baking and designed.




Saya buat delivery terus ke rumah sewa adik Suria. Sampai kat rumah memang adik Suria ni ada celebrate birthday dia dgn another kek. Then, dia pun bagi kat saya juga sepotong kek chocolate tu. Hehe.. thanks so much.


Extra Cuppies
Ada 7 pcs lebihan cuppies. So saya design ala-ala garden theme. Nak hadiahkan untuk anak salah seorang anak my good friend jugak. Hopefully dia suka :)

Jika anda berminat membuat tempahan atau ada sebarang pertanyaan, emel kepada cupcakesmuffins@gmail.com atau sweetheartstories@gmail.com

Thanks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...