Tuesday, December 3, 2013

Nazurah & Sollehudin Wedding

Salam semua..

Kali ni saya menjadi salah satu vendor makanan untuk majlis perkahwinan Nazurah & Sollehudin di Parit Buntar, Perak. Banyak betul makanan yang disediakan oleh tuan rumah. Ada nasi kenduri, laksa, cendol, char kuew tiau, mee goreng, aiskrim dan chocolate fountain. Seperti biasa chocolate fountain memang menjadi tumpuan utama tetamu di majlis perkahwinan.Sebaik saja mesin fountain dibuka, tetamu terus menyerbu ke arah saya hinggakan saya tak sempat nak ambil gambar full decoration.





Terima kasih kepada semua warga Parit Buntaq. Anda semua memang sempoi.. ~hee~ Sejam saja beroperasi, cokelat + buah + marshmallow habis licin. Dari muda hinggalah ke warga tua semuanya excited dengan chocolate fountain. :)  Anda excited saya lagi excited....

Untuk tempahan & pertanyaan boleh email ke cupcakesmuffins@gmail.com atau untuk maklumbalas yang lebih cepat boleh whatsApp saya 012-5346131

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...