Wednesday, January 23, 2013

"What In My Chiller - 29 - 31 Jan 12"

Assalamualaikum..

Bermula minggu depan Sweetheartstories akan menyediakan menu yang boleh uolls beli immediately. Insyallah saya akan sediakan kek harijadi, cupcakes, pavlova, dessert dan sebagainya...

Apa yang perlu uolls buat.. selalu lihat blog Sweetheartstories atau fb page Sweetheartstories Cupcakes & Craft. Kemudian lihat setiap title "What In My Chiller - [date]" So.. uolls akan tahu apa jenis dessert / menu yang saya sediakan pada hari / minggu tersebut. Jika berminat boleh coll/SMS saya terus di 012-5346131 dan saya akan bagi full address untuk anda datang membeli  :)

Setiap pembelian on the spot / immediately hanya di lokasi Sweetheartstories iaitu di Puncak Perdana saja..

Di sini saya sertakan map Sweetheartstories :-




Jalan Pulau Angsa U10/21, Puncak Perdana, 40170 Shah Alam Selangor

What In My Chiller
:: Red Velvet cupcakes (start buy 29 Jan 13)
:: Macarons with packaging (start buy 31 Jan 13)



Note: Walaubagaimanapun.. birthday cake / cupcakes yang memerlukan design as per request perlu membuat tempahan awal. ♥ ♥ :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...