Thursday, May 24, 2012

Vanilla With Oreo Topping


Hi semua. Ini repeat order dari Zuhaifah.Dua minggu lepas dia order birthday cupcakes untuk someone dan hantar ke Nilai. Hari nie pun order lagi. Thankss yer... :)


Tapi ada kisah tragis masa nak deliver cupcakes ni. Waktu saya drive, tiba-tiba ada sebijik kereta ni datang laju dan memintas kereta saya. Saya betul-betul terkejut dan terus break kereta. Kotak cupcakes berada di seat belakang dengan laju meluncur jatuh bawah seat kereta..Adussss.. Nak kata ranap teruk tak jugak laa tapi bunga dah layu dan huruf Y patah..
Saya terus coll customer ni.. bagi tau situasi saya. Saya balik rumah semula dan repair cupcakes yang rosak ni...


Alhamdulilah... cupcakes ni berjaya jugak dihantar ke customer pukul 10.30pm. Sepatutnya pukul 9pm.. Lewat 1 jam setengah...

Harap maaf kepada customer ni.. :(

Ini vanilla cupcakes with oreo topping yer... Sebarang tempahan dan pertanyaan emel kepada cupcakesmuffins@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...