Wednesday, August 10, 2011

His Birthday :)

Today is my fiance birthday.. :) Tak ada apa-apa yang special yang saya sediakan. Cuma African Marble Cake & hidangan nasi tomato + ayam masak merah + dalca sayur sebagai menu berbuka puasa.


My fiance ni tak suka makan kek coklat. So saya sediakan kek vanilla with colorful corak-corak :) dan buttercream topping. Hiasan pulak cuma letak buah ceri. Saya sediakan kek ni beberapa jam sebelum celebration time. sebab tu tak cukup masa nak buat cantik-cantik dan grand..

Im also prepared sample decor on the table. 6 pcs frames with word 'Happy Birthday Dear Mr. Sallehudin, with love: Mrs Sallehudin.. :)

Di dinding saya tampal simple piece of paper dengan perkataan HAPPY BIRTHDAY DEAR..


Dan.. saya happy bile tengok si dia happy... :)

Sesiapa yang berminat membuat tempahan african marble cake, harap dapat call/sms me at 012-534 6131 atau email to cupcakesmuffins@gmail.com or sweetheartstories@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...