Tuesday, June 21, 2011

Kids Photography

Hye dan apa khabar kepada semua pengunjung blog Sweetheartstories yang sudi berkunjung ke blog Sweetheartstories yang tak seberapa ini.

Untuk pengetahuan semua, selain dari mengambil tempahan cupcakes, saya juga meminati aktiviti fotografi. Saya tidak mempunyai ilmu yang 'advance' untuk fotografi tetapi saya melakukannya kerana minat. Senang cakap.. saya seorang 'amatuer' bukan 'profesional'

Saya hanya suka mengambil gambar pemandangan dan aktiviti kanak-kanak. Saya mula mengadakan Outdoor Kids Fotography apabila diminta oleh teman-teman saja. Saya tidak mengambil harga yang mahal untuk perkhidmatan yang saya lakukan ini.












Saya melakukan aktiviti outdoor fotografi 'juz for fun'. Kepada sesiapa yang berminat nak buat outdoor fotoshoot bolehlah hubungi saya atau emel saja ke cupcakesmuffins@gmail.com atau sweetheartstories@gmail.com.



Harga yang saya charges hanyalah RM200 untuk:

:: 2 jam outdoor shooting

:: CD yang mempunyai bilangan gambar 200 hingga 250 keping yang di edit.


:: Tambahan RM100 jika mahu buku scrap yang disusun dgn gambar-gambar outdoor (pic dlm 50 pcs yg telah dipilih)


Cuma perlu diingatkan, beri saya tempoh untuk menyiapkan CD dan semua gambar yang di edit.

Saya hanya mengambil gambar outdoor kanak-kanak / santai bersama family / ibu mengandung untuk disimpan sebagai kenangan. :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...