Monday, April 11, 2011

SweetheartStories @ Segi Collage Open day

Baru-baru ni Sweetheartstories ada joint bokak booth di Segi Collage Open Day. Ini bukan perancangan awal sebenarnya. 'Last minute' saya diajak oleh pihak EcoFirst Products untuk sama-sama berkongsi booth pada hari tersebut. So tak sempat nak war-warkan aktiviti ini di blog dan facebook. Walaubagaimanapun 'crowd' untuk program tersebut tidak begitu ramai. Tak tahulah kenapa kenapa kurang mendapat sambutan.
Disebabkan perancangan dan 'last minute invitation' saya cuma menyediakan 60 biji cupcakes saja..


Saya display cupcakes atas pinggan kemudian letak gelas berkaki untuk jadikan display pinggan tu dua tingkat. Memandangkan saya punya cupcake tray tidak dipulangkan oleh seseorang.. [nanti sy cerita di entry berikutnya..]


Aktiviti DIY tetap dijalankan.. dan alhamdulilah, walaupun kehadiran pada 'event' tersebut tidak begitu ramai, sambutan kepada DIY cupcakes tetap ada..


Saya cuma print saja 'my contact infor'.. tak sempat nak print name card :)





Walau apapun terima kasih kepada semua yang singgah di booth Sweetheartstories dan juga pihak EcoFirst Products yang memberi peluang untuk sama-sama berkongsi booth.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...