Tuesday, April 27, 2010

Award

Salam,

Saya ambil masa yang lama untuk ambil award ni dari http://fashanadelight.blogspot.com
Terima kasih kepada pemberi award, Gee. Maaf yer lambat pula saya gantung award ni di blog Sweetheartstories. Saya menghargai pemberian anda. Mudah-mudahan perniagaan kita dan semua pembuat cupcake di seluruh Malaysia akan lebih maju dan cemerlang.. (cewahh)



Sesiapa yang dpt award ni dikehendaki :
1. Buat 1 Entry Tentang Award ini
2. Ucap Terima Kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut
3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima Award
4. Beritahu penerima Award , supaya dia tahu yang dia adalah penerima Award
5. Senaraikan 7 perkara tentang diri anda.

Penerima award dari saya:
Anda semua yang menjadi reader blog saya. Tak kira sama anda seorang pembuat cupcakes, seorang yang gilakan cupcakes dan pelanggan cupcakes yang mempunyai blog..

7 perkara tentang diri saya:
:: Saya suka warna biru
:: saya suka mengambil gambar dan diambil gambar
:: Saya pengumpul kasut tegar
:: Saya mula sukakan cheese tart. Hari2 saya beli..
:: Saya anak sulung dari 4 beradik yg semuanya lelaki (i'm only girl)
:: Saya tak suka orang yang berjanji tapi tak boleh tunaikan
:: Saya mula membuat cupcakes sejak Oct 2008

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...