Thursday, November 6, 2008

Pengiklanan : Tempahan Pelamin

Buat semua pengunjung blogs Sweetheartstories.. terima kasih atas kunjungan anda ke blogs ini. Saya amat menghargai kunjungan anda ke blogs nie. Komen/pendapat/idea anda amat saya harapkan untuk meningkatkan lagi tahap servis dan hasil produk Sweetheartstories.

Selain dari produk cupcakes.. sweetheartstories juga menyediakan perkhidmatan sewaan pelamin dengan harga yang berpatutan. Disini kami ingin menawarkan tempahan pelamin yang dimaksudkan dengan harga RM750 (tidak termasuk charge pengangkutan). Pelamin tersebut sesuai digunakan untuk majlis yang berlangsung di dewan/tempat terbuka sahaja. kami yakin akan menghasilkan pelamin yang menarik dengan penggunaan aksesori sampingan dan bunga2an artificial yang berkualiti. Sentuhan pelamin itu nanti kelihatan simple tetapi penuh elegen dan bergaya. Setiap tempahan pelamin yang diterima, anda akan menerima 3 tier cupcakes (35-40 pcs medium size with buttercream beserta dekorasi untuk anda letakkan dimeja makan pengantin / mana2 shj pilihan anda. Warna tema adalah pilihan anda)

Tempahan yang telah diterima:
1. Yati ~ Putrajaya ~ 23 Nov 08
2. Syed ~ Shah Alam ~ 1 Mac 09

Deposit serendah RM200. Baki bayaran perlu dijelaskan sebaik shj selesai pemasangan pelamin. Promosi ini khas untuk majlis yang akan berlangsung antara 15 Oct 08 hingga 28 Feb 09 shj..




Untuk tempahan ? hubungi saya di 017.3316074 atau emel saya di cupcakesmuffins@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...